søndag 28. desember 2014

Topp ti-liste med RAK

Mot slutten av året pleier mange å legge ut en topp-ti liste fra scrappeåret som gikk. Hos Scrappelyst har vi nå en Topp-ti utfordring der du kan vinne flotte stempler fra Papirdesign

Jeg synes det er en veldig koselig tradisjon, så her kommer min topp ti liste. Denne gangen vil jeg i tillegg trekke en hemmelig RAK blant en av de som kommenterer her i bloggen. (Kommentarer på andre blogginnlegg teller også, så her kan du få mer enn ett lodd)

Både utfordringen hos Scrappelyst, og min RAK har frist 15. januar klokka 20.00

Her kommer mine topp ti i tilfeldig rekkefølge. Det er link under til de opprinnelige blogginnleggene LO-ene ble publisert i. 











Dette var min topp ti liste for 2014. Legg gjerne igjen link til din liste i kommentarfeltet under, dersom du har laget en :)

16 kommentarer:

  1. En liste med masse flotte herligheter :D :D Gleder meg til å se mer i 2015 :D
    Godt Nytt År ! :D

    SvarSlett
  2. Så mye lekkert! Tusen takk for titten :-) Godt nytt år!

    SvarSlett
  3. Utrolig flotte LOer du lager. Masse inspirasjon å hente. Nyttårsklem fra Birgit.

    SvarSlett
  4. Her hva d mange flotte LOer <3

    SvarSlett
  5. Fantastisk Topp 10 liste, Linda!
    Elsker den lekne stilen din.... og bare digger LO-en The great Escape!
    Tusen takk for masse inspirasjon i året som har gått.
    Gleder meg til å se hva du tryller frem i året som kommer!

    SvarSlett
  6. Nok en herlig Topp liste å studere :D Elsker The great Escape og Live out loud LOene, da får jeg lyst å scrappe selv! Tusen takk for at du inspirerer meg så utrolig mye, takketvære deg (og Kristine) har jeg virkelig fått lyst på LOer <3 Setter stor pris på ditt venneskap og er så glad for å ha blitt kjent med deg både on-og of line i år. Spennende å se hva 2015 året bringer :)

    klem fra meg <3

    SvarSlett
  7. Så utrolig mye fint du har laget det siste året, Linda. Elsker stilen din. Tusen takk for et godt samarbeid, mye moro og herlige stunder gjennom året som er gått. Gleder meg til det neste :-)

    SvarSlett
  8. Digger layoutene dine, og synes du lager utrolig kule bakgrunner. "Live out loud" og "Best ever" er kanskje favorittene... Takk for all inspirasjon i 2014.

    SvarSlett
  9. Så mange flotte LOer!
    Du har en herlig stil, med masse småting og spennende detaljer. :-)

    SvarSlett
  10. For nogen dejlige LO-er med en masse detaljer, herlige mixed media-teknikker og en god del humor. Det er svært at vælge en favorit, men den med "10 måneder" er vanvittig flot. Her kommer jeg nok til at hente en masse inspiration i 2015. Tak på forhånd og rigtig godt nytår!

    SvarSlett
  11. Nydelig alle og vanskelig å velge en fremfor en annen:)

    SvarSlett
  12. En herlig liste! Du er superflink og jeg digger stilen din! Best Ever og Perfect er noen av mine favoritter! Takk for året som har gått! Gleder meg masse til mer moro, skravling og scrapping i 2015 :)

    SvarSlett
  13. Så flott liste du har laget, i skikkelig ekte Linda-stil! Må si at jeg elsker Loen din "best ever". Den er særegen, orignal og rett og slett nydelig!!

    Takk for et fantastisk samarbeid i 2014, også ser jeg frem til alt det kreative og hyggelige 2015 vil bringe med seg!

    SvarSlett
  14. Utrolig lekre layouter fra året som har gått. Du har en herlig stil og er utrolig flink med farger, og så liker jeg utrolig godt hvordan du fletter inn journalingen på dine layouter :)

    SvarSlett
  15. Oj Linda, for noen fantastiske LOer, inspirasjon til tusen helt klart <3 Nydelig 10 virkelig varierte harmoniske stilige LO!!! ......og en spennende RAK da ;)

    SvarSlett