tirsdag 9. desember 2014

Project Life hos Kreativ Scrapping

Dette er to PL-sider laget for KREATIV SCRAPPING. Innlegget finner du i kreativ scrapping-bloggen her

Denne gangen vil jeg vise en dobbelside fra søndagen i uke 27, når vi hadde besøk av DT Kristine.  Vi var her en tur til Lindesnes fyr, og der ble det så mange bilder at de måtte få komme på sine egne sider. Jeg har brukt en design H-LOMME, og en design G-LOMME. Jeg har brukt kort fra Becky Higgins Project Life MIDNIGHT EDITION og Heidi Swapp GOLD FOIL KIT. Disse kitene kommer med både kort i 4x6 og 3x4, samt chipboardpynt. Både kort og pynt har lekre gulldetaljer. Disse kortene passer også veldig fint sammen med Heidi Swapp DREAMY CORE KIT.


Gjennomgående på de to sidene, har jeg brukt stensil sammen med moddelingpaste på både kort og bilder. Dette er en fin måte å få bilder og kort fra forskjellige serier til å ha noe likt over seg. På den første siden har jeg pyntet med pynt fra Gold Foil-kitet, samt kllippet ut en banner fra et kort fra Midnight Edition-kitet. Jeg har også pyntet med et FOTOAPPARAT-chipboard fra Wycinanka, og en utstanset pil fra SHAPEABILITIES INSPIRE DIE - SHOOT. Jeg har brukt en 1" PUNCH  for å stanse ut en grå runding bak hjertet på det øverste kortet.


Neste side er som første, pyntet ganske enkelt for at bildene skal komme godt frem. Jeg har valgt å ha med endel info om selve fyret også, ikke bare fra hva vi gjorde. Det er en av de tingene jeg liker veldig godt med Project Life, at det er enklere å få innlemmet mye tekst i det man lager, og da kan jeg også få med mer info om stedene vi har vært osv.
Jeg har brukt en WOOD VENEER FUGL TWEETS fra Studio Calico og klistremerke fra SIMPLE STORIES DIY ICONS, sammen med noen andre klistremerker som pynt. Ordet "LIVE" er hvite chipboardbokstaver jeg har embosset med gullembossing for at de skal passe til resten av gulldetaljene på sidene.


Jeg har også skrevet ut noen ord på vellum og limt på. Dette gir en fin effekt, da vellumen nesten blir usynlig mot bakgrunnen. På dette bildet ser du også den fine overflaten gulldetaljene har på kort og pynt fra GOLD FOIL-kitet


1 kommentar:

  1. Lekker PL-side!!
    Nydelig fargesammensetning og herlige detaljer.

    SvarSlett