søndag 3. oktober 2010

Nå er vi i gang på Scrapperiket!

Nå er første utfordring lagt ut på Scrapperiket med flotte premier sponset av The crop stop og pretty Vintage!

Denne gangen er utfordringen "Malingsspannet". Vi vil se bruk av maling, glimmermist, mayamist, neglelakk osv.
Vi håper å få se mange bidrag!

Her er mitt inspirasjonsbidrag til oppgaven

Månedens sponsor er Pretty Vintage. Utklippsarkene fra Pretty Vintage er utrolig flotte. Nydelige bilder, og god, tykk kartong, så de er lette å jobbe med.

Jeg valgte ut et søtt bilde av ei jente med juletre, så det måtte jo bare bli et julekort. Jeg brukte kraftkartong som bakgrunn. Mønsterarkene kommer fra Chatterbox og My Minds Eye. Jeg sprayet litt mayamist charcoal for å få litt ekstra liv i mønsterarket. Bølgepappen har fått en omgang med stempelsverte og litt distress cracklepaint i fargen picket fence. Jeg limte en liten blondebit fra Kort og Godt halvveis bak bildet, og pyntet med blomster fra ebay, og en perletråd.


2 kommentarer:

  1. Nydelig og kreativt kort:)
    Det er så koselig med alle julekortene som popper opp rundt omkring i bloggene nå:)

    SvarSlett
  2. This is so gorgeous!! I love the colors and texture, and I love the painting and the layering too. Fabulous work!

    P.s. Thank you for your lovely comments on my blog. Your kind words are so touching.
    Hugs, Natasha

    SvarSlett