søndag 17. oktober 2010

DT-bidrag for Scrapperiket

Nå har utfordring 3 kommet hos Scrapperiket.


Denne gangen er utfordringen Vintage


Revet papir, lag på lag, søm, sverting, boksider, engler, duse farger, blonder, knapper, hyssing og bånd er ord man gjerne tenker på når man hører ordet Vintage. Vi vil gjerne se papirprosjekt i Vintage Stil. Du velger hvilke format du vil delta med, farger og form. Man kan tolke utfordringen ganske fritt, men man skal kunne se at ditt bidrag hører inn under Vintage stilen.


Frist for å levere bidrag: Lørdag 23 okt, kl 24.00


Her er mitt inspirasjonsbidrag til utfordringen.
For meg er vintage duse farger, revne ark og stempelsverte. Bildet er av min eldste sønn, og er over 3 år gammelt. Men med en gang jeg fikk oppgaven, visste jeg at det måtte bli dette bildet jeg skulle scrappe.

Jeg har brukt papir fra Prima og Crate paper. Blomstene er fra Prima og ebay, og bånd og pynt fra kort og Godt og prima. Jeg har brukt et lite tekststempel fra basic grey og bokstavklistremerker fra Pink Paislee. Tittelen er kuttet ut med Craftrobo.

5 kommentarer:

  1. nommen...har du sett noe så lekkert da......helledussen....

    SvarSlett
  2. Såå nyydeligt! underbart drømmande foto!

    SvarSlett
  3. lekker lekker lekker. tittelen var nydelig, fonen passet sååå bra.
    ha en flott uke. klem pia

    SvarSlett
  4. Nydelig side !! Flott og stemningsfullt bilde og herlige farger og detaljer ! :o)

    God helg ! :o)

    SvarSlett
  5. Nydelig bilde og kjempeflott Lo:)

    SvarSlett