lørdag 4. mai 2019

Tre kort


I dag vil jeg vise tre kort jeg har laget i samme stil som bursdagskortet du kan se herMotivet er stemplet med distress oxide på akvarellark, og deretter dratt ut her og der, med vannpensel. Jeg har deretter sprutet på motivet med distress ink oxide oppløst i vann, med hjelp av en pensel. Jeg har laget to konfirmasjonskort, samt et bursdagskort til min datter. Jeg har laget to konfirmasjonskort, samt et bursdagskort til min datter.


Produkter:
Ark: Studiolight - Paperpad 40Studiolight - Paperpad 39Bazzill - Mono - Svart
Stempel: Kort og Godt - M371Kort og Godt - M370
Dies: Papirdesign - Pd 17326 vimpel,
Blekk/Maling: Ranger - Distress Oxide - Black SootRanger - Distress Oxide - Cracked PistachioRanger -Distress oxide Vilted Violet
Lim/Tape/Verktøy: Tonic Studios - Craft Tacky GlueZig - Watercolour brush - Medium

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar