torsdag 11. april 2019

Slemingo

Grublisen hos Scrappelyst denne måneden er at du skal la deg inspirere av en av designteamet i Scrappelyst. Kikk gjennom våre innlegg og bidrag og finn noe du vil la deg inspirere av. Husk og si hva du har blitt inspirert av og link til innlegget vårt sammen med bidraget ditt.

La deg for eksempel inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Grublisen vår har frist den 6.mai 2019 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her.

__________

Jeg har alt meg inspirere av Katrine sin lekre Unicorning-LO som du finner her. Den passet perfekt som utgangspunkt for å scrappe min sønns fantasidyr. Bakgrunnsarket er et ark fra Crate paper, mens jeg har brukt ark fra Studiolight og Papirdesign i clusteren. Min sønn elsker rosa, så da passet jeg på å  få mange detaljer i forskjellige rosafarget.


Jeg har brukt Acryl mousse fra Marabu sammen med sjablong på bakgrunnen for å skape litt ekstra liv. Tittelen er stanset ut i Glitter mosegummi fra Folia. Tekststripene er skrevet på skrivemaskin og deretter kuttet i striper. Til sist har jeg pyntet med litt dotter fra Papirdesign, og et glitterhjerte.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar