lørdag 26. januar 2019

Kort til en hundreåring!


Det er ikke hver dag man blir spurt om å lage et kort til en hundreåring, så det var i grunn et morsomt oppdrag. Jeg valgte å bruke opp litt rester til diecuts lag på lag, og brukte et blått ark som matte (samme som til doilien på selve kortet) og treverkark som bakgrunnsark over matta. Alle arkene kommer fra Papirdesign, fra seriene "hjem til jul", "tur i skogen" og "vennskap". Jeg har brukt forskjellige dies til å stanse ut doilies og pynt, og limt disse lag på lag. Blomstene kommer fra IamRoses. Jeg har stanset ut "100" i hvit mosgummi, med dies fra Sizzix. Tekststripene er skrevet på skrivemaskin.
Til sist har jeg sprutet litt hvit spray på kortet, og funnet frem noen små halvperler fra Papirdesign som siste finish. Så håper jeg mottaker blir fornøyd! ^_^



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar