fredag 16. juni 2017

Sommer


Når jeg ser gjennom albumene hva slags bilder jeg scrapper mest av, er det lett å se at sommer er min favoritt tid på året. Det er klar overvekt av layouter fra sommerhalvåret. Dette bildet er et av mine favorittbilder fra i fjor sommer, så det måtte helt klart scrappes. Jeg har brukt et mønsterark som bakgrunn, som hadde store tekststriper nede i høyre hjørne, som absolutt ikke passet inn i tema og utseende jeg ville ha. Jeg har derfor dekket de med acryl mousse fra marabu før jeg har bygd opp clusteren med andre mønsterark og kakeserivett.


Jeg har brukt lekre chipboard fra Wycinanka sammen med blomster fra I am Roses som pynt. Det lille hjertet er enamelpynt fra Staz, i en helt nydelig mint-farge. "Sommer" er stanset ut i glittermosegummi og er en die fra Kulricke. Mosegummi og produkter fra Marabu og Staz forhandles i Norge gjennom Global Hobby og Kunst.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar