mandag 13. mars 2017

Layout med gammelt familiebilde

Flere av oss jentene i Scrappelyst har skrapet forskjellige prosjekter med utgangspunkt i samme papirpose. Her er mitt resultat, og HER  kan du se de andres prosjekter med papirposene. 

Jeg har laget en Layout med et gammelt familiebilde fra når min mor var liten.  Jeg har brukt posen som "mønsterark" bak bildene, da jeg syntes den sarte grønnfargen passet perfekt til de gamle svart/hvitt bildene. På bakgrunnsarket har jeg brukt Marabu Acryl mousse og Art spray, og deretter bygd opp med posen, kakeservietter og pynt. Jeg har stanset ut en ramme i bølgepapp med dies fra Papirdesign. Jeg har stanset ut tittel og familienavn med to forskjellige alfabetdies fra Sizzix. (Selve navnet er blurret) Bokstavene er stanset ut i mosegummi. Produkter fra Marabu og Sizzix, samt mosegummien forhandles i Norge gjennom Global Hobby og Kunst.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar