onsdag 5. oktober 2016

Utfordring hos Scrappelyst

Denne månedens utfordring hos Scrappelyst er "SKARPE FARGER". Vi vil se prosjekter der du har brukt skarpe farger. Her er min løsning på utfordringen:

Jeg har laget et konfirmasjonskort i skarpe farger. Mønsterarkene kommer fra Papirdesign og Studiolight.  Jeg har stanset ut en doilie fra Sizzix doilie die #2, samt en tag fra Marianne Design die LR 0412. Blomstene kommer fra I am Roses. Jeg har stanset ut teksten "gratulerer" fra en av Papirdesign sine nye dies. Teksten er stanset ut i mørk brun mosegummi.




Inni kortet har jeg stanset ut to rundinger, en i mønsterark og en i kartong. Rundingene er stanset ut med Marianne Design Basic shapes CR1360. Dette er et sett med fire forskjellige runde dies, med søm på begge sidene av kuttene, slik at du kan bruke den til både å stanse ut runding, men også stanse ut en ramme. Inni den hvite rundingen, har jeg stemplet med et nydelig konfirmantstempel fra Kort og Godt. Produkter fra Studio Light, Marianne design, og Sizzix, samt mosegummien forhandles i Norge gjennom Global Hobby og Kunst

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar