onsdag 29. juni 2016

Kort etter skisse

I Scrappelystbloggen ligger det mange flotte skisser til både kort og layouter. Flere av oss jentene i Scrappelyst-teamet har gått sammen om å scrappe den samme kort-skissen, og her får du se resultatene fra de andre jentene. 

Dette er skissen vi brukte, kortskisse #11, som du finner her

Her er mitt resultat av skissen:

Jeg har valgt å følge skissen ganske nøye, og har brukt forskjellige mønsterark fra Papirdesign til å forme rundingen med. Disse har jeg stanset ut med Marianne Design Basic shapes CR 1360, som gir et lekkert søm-mønster rundt kanten. Bak rundingen har jeg en hvit doilie, stanset ut med sizzix thinlits die "Doilie". Jeg har valgt å dele bakgrunnsarket opp i to deler, med en sizzix thinlits lace diesett mellom de to forskjellige mønsterarkene. "Gratulerer" er stanset ut av en av Papirdesign sine nye dieser. "#konfirmant" er fra Staz sin stempelplate "#med omtanke"". Ellers er kortet pyntet med blomster fra I am Roses og chipboard fra Wycinanka


Produkter fra Sizzix, Marianne design og Staz forhandles i Norge gjennom Global Hobby og Kunst. Liste over butikker finner du HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar