onsdag 3. februar 2016

Babykort


Å lage babykort er utrolig koselig synes jeg. Ingenting er som å kunne ønske en baby velkommen til verden, og jeg koser meg med å lage slike kort. I dag har jeg funnet frem et av de gode gamle arkene fra Papirdesign, nemlig Strie-arket. Jeg synes det gir en lekker base på kort sammen med babyblått.


Jeg har pyntet kortet enkelt med blomster, hamp og hug snug, samt en liten chipboard fra Scrapiniec. Jeg elsker blåfargen på disse blomstene, og de passer perfekt til litt vintage stil. Kortet er laget som et posekort. Tagen inni er pyntet med rester av mønsterarket samt et stempel fra Papirdesign.


Produkter brukt:
Ark: PD 12699 Strie, PD 15032 Endelig Gift
Blomster: Pion, roser og søte blomster, alle vintage blå
Stempel: PD 13785 Prins og Prinsesse

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar