lørdag 9. januar 2016

Project life for Kreativ Scrapping


Årets første Project Life-inspirasjon hos Kreativ Scrapping! I dag vil jeg vise en dobbel side, laget med en H-lomme og en A-lomme. Kortene kommer fra Kaisercraft Basecoat 3x4, og Project Life lined card 3x4. Jeg  har brukt sjablongen Scattered Bars sammen med Aleenes Glitter snow på kantene av alle kort og bilder. Jeg har i tillegg brukt Paint dabber i fargen Glacier White langs kantene. Bildene har fått buede kanter med Project Life corner rounder punch.


Denne uken har jeg valgt å skrive ukestittelen rett på bildet. Jeg synes det er en fin måte å få med bilder som ellers gjerne ikke hadde blitt med, men som jeg av ulike årsaker liker veldig godt likevel.
Denne uka var det forholdsvis mye skriving som måtte med, så derfor er det nesten kun bilder og journalingkort. Jeg har brukt en 0,1 mm Touch Liner til å skrive med, Til sist har jeg pyntet med litt Dotter fra Simple Stories


1 kommentar:

  1. Herlig Pl-side du har laget.
    Fikk jammen lyst til å finne frem PL-kortene jeg også :-)

    SvarSlett