onsdag 9. desember 2015

Project Life hos Kreativ Scrapping


I dag er det niende desember, noe som betyr en ny Project Life inspirasjon hos Kreativ Scrapping
For å lage sidene mine til denne måneden, har jeg brukt en A-lomme og en H-lomme. Alle kortene kommer fra Maggie Holmes Core kit. For å få de til å bli mer mine egne, har jeg først brukt Paint dabber i fargen Glacier White langs kantene på bilder og kort. Deretter har jeg brukt Distress Stain i fargen Tumbled glass oppå malingen. 

Tittelen er skrevet med thickers. På et par av bildene har jeg brukt clearstickers fra Sn@p Life Documented, og Simple Stories. Jeg har brukt stempel fra Ali Edwards, samt klistremerkeord fra Authentic Petite Diction. Alle bilder er avrundet med Kantavrunder-punch.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar