søndag 1. mars 2015

Mars-utfordring hos Papirdesign

I dag er det ny månedsutfordring hos Papirdesign, og min første innlevering som DT. Skikkelig sommerfugler i magen, og masse glede, har fortsatt ikke gått helt opp for meg at jeg faktisk er med i det fantastiske teamet. Jeg har kost meg sååå masse med å lage denne Loen med alle de lekre produktene fra Papirdesign.

Månedens utfordring er:

Hell og lykke!!
Du kan tolke den som du vil... Et gratulasjonskort - til bursdag, konfirmasjon, bryllup, eller andre anledninger.. Layouter med ordet "lykke", eller hva med bare å bruke vår nye arkserie, som jo heter nettopp "Hell og lykke"..

Her er mitt inspirasjonsbidrag:


Jeg har brukt distress-ink, modellingpaste og sjablonger på bakgrunnen, og deretter bygd opp LOen med lekre ark, blomster og halvperler fra Papirdesign. "Lykke" er en chipboard fra Papirdesign, brukt som den er. Den er også fin å fargelegge, siden den er helt hvit. 


Tekststripene er skrevet ut på datamaskin, og limt på med 3D puter. Ellers har jeg pyntet med litt sytråd, og ellers diverse pynt fra Papirdesign. 



Produkter: 
Ark: PD 15995 Sprudlende og snill, PD 14990 Bitte liten, 
PD 15041 Ballbinge, PD 15021 Gifteringer grå
Blomster: Søte blomster hvite, Små Gardenia rosa, Hortensia rosa, Rosa blomst, Roser 1 cm lilla
Stempel: PD 13790 Hei på deg
Stickers: PD 14930 Klistremerker hvit, PD 14934 Alfabet Rosa
Annet: PD 13817 Kakeserviett, PD 633 Baby ord, Button hjerte, Halvperler rosa og lilla

1 kommentar:

  1. Herlig LO!
    Nydelig med det duse rosa til gråtonene.
    Digger stensilen på bakgrunnen :-)

    SvarSlett