søndag 1. februar 2015

Februar-utfordring hos Kreativ Scrapping

Februar er på mange måter en kjærlighetes måned, med både morsdag og Valentines day med bare noen dagers mellomrom. Det er slike dager det er kjekt å glede andre på ♥

Utfordringen denne måneden hos Kreativ Scrapping er: 

#2 - KJÆRLIGHET

Dere kan lage hva dere vil så lenge det er et papirprosjekt og at vi tydelig kan se at dere har løst utfordringen. Det er lov å kombinere våre utfordringer med andre, så lenge bidraget ditt er nytt.

Morsdagen er søndag 10.februar og Valentinsday er 14.februar ♥

Her er mitt inspirasjonsbidrag:


Jeg har brukt stensilen INTERTWINED CIRCLES fra Studio Calico på bakgrunnsarket sammen med modelling paste. Jeg har deretter festet bildet og et par småbiter ark i en klynge. Jeg har brukt 3D-PUTER under bildet for en 3D-effekt. Bak bildet har jeg en PAPER DOILIE. Jeg har brukt en penn fra PROJECT LIFE JOURNALING PEN SET for å skrive tekstingen på. Fordelen med dette settet, er at du får tre penner i forskjellige tykkelser, slik at du alltid har riktig tykkelse for hånden.


1 kommentar: