tirsdag 27. januar 2015

Layout for Kreativ Scrapping

Å få tatt bilder av en 15 mnd gammel skøyer som ikke har tid til å sitte i mer enn et halvt sekund, er jammen ikke enkelt. Så da jeg skulle prøve å få tatt et fint bilde av han den dagen han ble 15 mnd, gjenspeilte bildene virkelig hvordan han er. En skøyer med full fart og smilet på lur :)


På denne LOen har jeg brukt ark fra bl.a SIMPLE STORIES SN@P COLOR VIBE, en 6x6 Paper Pad med ark i nøytrale mønster i 8 forskjellige farger. Denne blokka er utrolig grei å ha liggende, både til Layouter, kort og Project Life.


Jeg har valgt å holde LOen i en ganske enkel stil, med kun BLONDESERVIETT, mønsterark, tags og litt papirpynt. I tillegg har jeg pyntet med WOOD VENEER STJERNER, FUGL og ORD fra Studio Calico.  Jeg har brukt 3D-puter til å lime Papirpynten.


Produkter brukt:



2 kommentarer:

  1. Fantastisk herlige bilder og nydelig LO!
    Så gøy med slike sider hvor nesten bildene kommer løpende i mot deg.
    Tusen takk for inspirasjon. Har jo et sånt urotroll hjemme jeg også, som ikke akkurat sitter i ro når jeg tar bilder.

    SvarSlett
  2. Nydelig side med en fin liten skøyer! Herlige bilder :)

    SvarSlett