mandag 23. juni 2014

PL-side med embossing

ProjectlifeiNorge hadde de denne mnd en utfordring om å bruke embossing på en PL-side. Så da fikk jeg et påskudd for å teste ut min nye sjablong fra Wycinanka. Alle kortene kommer fra Blush-serien som du får kjøpt hos KREATIV SCRAPPING.


Jeg har brukt stempler fra Technique Tuesday. "Celebrate Today" har jeg embosset med svart embossingpulver. Men blekkputa mi var visst i tørreste laget, så det ble litt tynt med pulver.


Jeg har brukt sjablongen til å tørrembosse to av kortene på siden. For å gjøre det enklest mulig, har jeg skrevet teksten først, før jeg embosset. 

2 kommentarer:

  1. Denne var utrolig lekker.
    Nydelige farger på de kortene. Stilig effekt med embossingen.

    SvarSlett
  2. Nydelig! Vakker og sart side :-) Liker godt at det er så få farger, og stilig embossing.

    SvarSlett