mandag 13. august 2012

Snart bursdagsjente


 Minstejenta vår elsker rosa, så derfor fant jeg ut at jeg skulle lage en helrosa side til henne. LOen er laget til et stykke på Scrapping.no, som kan leses her. Jeg har brukt mønsterark fra Crate, i tillegg til et gammelt rosa  ark jeg ikke husker produsenten til. Blomstene kommer fra IamRoses. Jeg har brukt stempler fra "Det lille ekstra", samt tekststempel designet av WencheJ og Katrineev.


Den lille teksten over bildet, kommer fra et ark med småtekster jeg har laget, og er skrevet ut på vellum. Sommerfuglen kommer fra Iamroses.


Jeg leverer denne inn til:
Nordsalten hobbyklubb, Anything goes. Frist 14. august
Bikuben blogg, sommer. Frist 19. august

4 kommentarer:

  1. Nok en nydelig LO. Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb :) Lene

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi beklager, men i hht våre regler er det kun lov til å levere 3 bidrag pr utofrdring og vi kan dessverre ikke godkjenne det siste bidraget ditt da det er nummer 4 fra deg. Men det er uansett en nydelig LO. Klem

      Slett
  2. Hoho, ser det er leeeenge siden jeg har vært på noe blogg vandring, for her var det kommet masse nytt! Hærlig rosa lo da!

    SvarSlett
  3. Vakker sommer side du har laget. Herlig med alt det rosa. Takk for at du deltar! :)

    SvarSlett