søndag 1. juli 2012

Hoppedilla

Utfordringen denne gangen hosScrapperiket er Bingo. Fristen er lørdag 28. juli kl. 23.59. Ekstra lang frist denne gangen, siden det er sommer. (I alle fall i følge kalenderen)

Jeg har brukt nederste bingorad, med maling/mist, sjablong og washi/dymo. (Jeg har her brukt alle fem tingene, men det holder å bruke maling eller mist, og washi eller dymo, i tillegg til sjablong på den linja.)
Jeg har brukt dies fra Cheery Lynn (Italian flourish og Canadian Kaleidoscope) som sjablong og som diecut. Ellers har jeg brukt hjemmelagde stempel, kuttet ut av viskelær, etter inspirasjon fra Inzpira magasin.

Jeg leverer i tillegg denne til Nordsalten hobbyklubb, som har en utfordring med tema barn, med frist 1. aug

4 kommentarer:

  1. WOW:) Denne var knallflott!
    Tusen takk for at du deltar hos NSHK.
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
  2. Stilig LO. Tusen takk for at du deltar hos NSHK. Klem, Lene

    SvarSlett
  3. Denne her var kjempetøff! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb!
    ~Karen Elise~

    SvarSlett