tirsdag 12. juli 2011

Dusty Attic

Her er to LOer jeg har laget med The Dusty Attic-produkter. De er utrolig lekre, skikkelig detaljerte, og kommer i alle mulige design.

Den første LOen handler om mellomste som hadde så voldsomme voksesmerter en natt. Selv ikke tabletter hjalp, og han klarte ikke sovne. Da begynte eldstemann å tegne sjørøvertegninger til han, for å trøste. Typisk eldste, så omsorgsfull :)

Denne LOen er av minstenevøen min når han er 3 dager gammel. Bakgrunnen er skrevet ut på dataen, med et overlay jeg har til digiscrappingen min.

Til slutt er noen få av kortene jeg har laget i det siste. Jeg har vært veldig dårlig til å oppdatere bloggen, så da slenger jeg noen av de inn her. ;)









4 kommentarer:

  1. Fotte kort, men skrukketroll, var jo bare fantastisk! Du er så kreativ:)
    Ha en fin dag!
    Marit

    SvarSlett
  2. himmel og hav, skal si du har vært produktiv.....knallherlig historie på øverste LO'en, nydelig bilde på skrukketrollet...kortene er jo bare bedårende flotte-alle som en...

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Masse flott her!!!! :) Skikkelig produktivitet!
    Jeg falt PLADASK for den nest-øverste LO'en din! Den fanga blikket mitt med det samme!

    SvarSlett