torsdag 14. april 2011

Påskeegg

I fjor kjøpte jeg to små egg for å skulle dekorere til påske. I år fikk jeg endelig gjort det;) Eller, ett i alle fall.



Egget er malt med mange strøk maling. Deretter har jeg brukt egenblandet rosa glimmermist på, og lakk på toppen. Jeg limte egget sammen, og tok rosa washitape over åpningen. Deretter tok jeg en blonde utenpå tapen, slik at det rosa kan sees gjennom blonden. Selve egget er dekorert med roser og roseknupper, bånd, pynt fra Kort og Godt, og en englecharm.

Jeg er ikke så veldig glad i de tradisjonelle påskefargene, derfor brukte jeg rosa istedet:)

Jeg leverer egget til Kortgleders påskeutfordring

og Anonyme scrapperes utfordring #20, roser.


5 kommentarer:

  1. Oh, den er jo så nydelig! Takk for at du deltar hos AS! Klem fra Loreta.

    SvarSlett
  2. FY FABIAN for et fantastisk flott påskeegg da Linda :D Skikkelig nyyyydelig pynta i herlige farger :D Treng slettes ikke å være gult,eg har heller ikkje laget dei i gult :D

    SvarSlett
  3. Wooow.. Dette var helt nydelig Linda.. Noen helt utrulig herlige farger du har brukt og helt nydelig pyntet :)

    Ønsker deg en fin søndag videre :)

    Klem :)

    SvarSlett
  4. Åååååå, så nydlig! Fantastisk pyntet, den mynten var jo bare prikken da, skikkelig lekkert!
    Takk for at du deltar hos AS!
    Savnet deg forresten i helga;)

    SvarSlett
  5. Jeg er ingen rosa scrapper, men dette var rigtigt lækkert.

    SvarSlett