onsdag 30. mars 2011

Sommerfuglkort og rundt kort

Mønsterarket er stanset ut med en sommerfugldies. Kartongen bak har jeg klippet ut litt større en diesen. Jeg klippet ut en ekstra dobbel sommerfugl som er limt på bak, slik at kortet ble dobbelt. Har sprayet kortet med glimmermist marshmallow for å få litt shimmer.
Dette stempelet er et digitalt stempel fra wee stamps. Jeg synes det er så utrolig lekkert det stempelet, at jeg valgte å kun bruke stempelet som pynt, uten noe som helst annet. Motivet er fargelagt med promarkers, og skyggelagt med distress ink.


Dette har jeg laget for "de kreative", så dersom du ønsker å se flere bilder, kan du se flere på fremsiden til scrapping.no, her

3 kommentarer:

  1. Det nederste var jo bare helt nydelig! Du er så dyktig!
    Klar for å scrappe igjen snart?

    SvarSlett
  2. Så nydelig dragekort!! *smelt*

    Takk for hyggelig kommentar i bloggen min :) Intervjuobjektet mitt ble 4 år for få mnd siden, så jeg klør i fingrene etter å intervjue han på nytt snart. Vurderer å ta med navnetrekk og selvportrett denne gangen også - ble veldig fornøyd med å ha det med på forrige :)

    SvarSlett
  3. Hei!

    takk for at du deltok på Give Awayen i bloggen min! Vinneren er nå trukket, ta gjerne en tur innom å se om det ble deg!

    Hilsen Vibeke

    SvarSlett