fredag 28. januar 2011

HipHop Jente

I de Kreative på Scrapping.no fikk vi prøve Panpastell, som er bokser med fargepigment. De er utrolig morsomme å jobbe med, og har utrolig mange bruksmåter.


LOen er egentlig laget av hvitt, tykt papir, så har jeg brukt digitale stempel og panpastell for å lage bakgrunnen. Bildene er av Mia, som øvde hardt på hip-hop rytmene og håndbevegelsene sine. Hvor hun hadde det fra vet jeg ikke, men jeg mistenker at det er noen storebrødre som kanskje har vært litt forbilder;)

For å se noen kort jeg lagde med panpastell, kan du se her:)

6 kommentarer:

  1. Herlighet kor flott denne LOen var og SÅÅÅÅÅ herlige bilder. Pampastell? Det må eg sjekke :D Blei iallefall nyyyydelig bakgrunnen din Linda :D Klem

    SvarSlett
  2. Åhh....denne var knallfin !!! Så stilig med det murstein-stempelet som bakgrunn ! :o)
    Herlig farger, bilder, oppsett og detaljer...skikkelig flott ! :o)
    God helg !!!

    SvarSlett
  3. Åh, så herlig LO!! Likte veldig godt bakgrunnen, og den var veldig fint pyntet!

    SvarSlett
  4. Så artig LO, både søt og kul på samme gang! Flott med så mange bilder på en lettersize layout.
    Panpastell ser ju skikkeligt spennande ut, en til produkt som man bara må ha! :)

    SvarSlett
  5. denne var råflott, liksom sart samtidig som tøff. Digger=)

    SvarSlett
  6. Fantastiskt fin layout! Det var mycket fint att titta på och inspireras av i din blogg.

    mvh/ Teres

    SvarSlett