tirsdag 15. juni 2010

En LO pluss bryllupsdagskort

I dag har vi åtte års bryllupsdag:) Tida har gått utrolig fort. Jeg kom over et nydelig kort som Bibbi hadde laget, og fikk lyst å lage et lignende til mannen. Jeg lagde kortet tredobbelt, slik at det kunne stå oppe. Jeg hadde egentlig tenkt å ha et bilde av bare oss to, men valgte å heller ta et der alle fem er på. Jeg synes det bildet er så flott, det var bare veldig dumt at Lukas absolutt skulle klø seg i ansiktet akkurat da...


Under hjertet har jeg stemplet I love you med noen nydelige stempler fra Basic Grey. Teksten står inni kortet, med samme matte som de andre sidene.



LOen er en jeg lagde til en uhøytidlig skisseutfordring på Scrapping:)

3 kommentarer:

  1. Nydelig kort! Du mestrer det meste;)
    Ligger en utfordring i bloggen min til deg;)

    SvarSlett
  2. Lekkert kort og herlig LO!!! Mye fint her inne; tar gjerne turen igjen;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med bryllupsdag som var i går, koselig! Vi har 8-års bryllupsdag i august, det blir hyggelig.

    Nydelig kort du har laget også! Lekkert!

    SvarSlett