mandag 12. oktober 2020

Alternativ Julepynt - Layout

 


Da jeg så de utrolig stilige julepapirene i StudioLights "Ultimate Scrap Collection", falt jeg for de med en gang. De er så helt annerledes fra "tradisjonelle" juleark, og et virkelig friskt pust. Så nå fikk jeg endelig scrappet bildene fra første jula med kattunge, da hun stadig trodde hun var en del av julepynten. 

I tillegg tok arkene fra StudioLight, har jeg brukt ark fra Papirdesign. Stempelet nede i hjørnet kommer fra Kort og Godt, og er en av deres nyeste juleplater. Jeg har stemplet det på hvit kartong og deretter svertet kantene litt. 

Tittelen er stanset ut i svart mosgummi. For å lage litt spill i bokstavene, har jeg malt litt tilfeldig med akrylmaling fra Amsterdam fra settet med Perlemorsfarger. Disse gir et utrolig flott fargespill på svart bakgrunn, også mosgummi. På disse bokstavene har jeg brukt pearl yellow, som tørker til en fin gullfarge på svart mosgummi. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar