lørdag 5. oktober 2019

Layot med Ellen Kanin

I dag vil jeg vise en layout med bilde av dattera mi når hun var liten, og hennes elskede kanin, Ellen kanin. Den kaninen har vært med i tykt og tynt, og dette bildet er derfor et veldig godt minne for meg. 


Jeg begynte med et lekkert treverkark, som jeg hadde litt cleargesso på. Dette bruker jeg for at maling, akvarell og vann ikke skal trekke ned i papiret. Jeg har deretter på akvarellmaling, litt akryl mousse og Fran-tage. 


På denne layouten har jeg funnet frem en kombinasjon av gode, gamle blomsterranker fra Prima, og lekre blomster fra 49th market. Teksten er skrevet med min trofaste skrivemaskin og deretter kuttet i strimler. Dette er en fin måte å kunne skrive tekst på uten å måtte skrive rett på mønsterarket eller å ha skrivefelt. 



Produktliste:
Ark: Bella paperz - True Romantic - GarlandMaja Design - Denim & Girls - Pink linenMaja Design - Denim & Girls - Romantic blouse
Blomster: 49th marked - Garden seeds - Bluebell
Blekk/Maling: Finnabair Art Basics - Clear GessoMarabu - Acryl mousse hvitStampendous - Fran-tage - Shabby pink
Lim/Tape/Verktøy: Tonic Studio - Craft Tacky Glue

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar