torsdag 4. oktober 2018

Å utnytte papirene - Toffifee

I dag vil jeg vise 5 dekorerte Toffifee, der alle er laget ved hjelp av fem forskjellige ark fra Maja Design. Jeg har funnet frem fem ark fra samme serie, på den måten vet man at de matcher perfekt. Etter jeg har funnet frem de jeg vil bruke, kuttet jeg av en bredde like bred som toffifeeeskene. Hver bit blir basen på en toffifee-eske, og jeg har da nok til å lage fem esker. Jeg får igjen en rest av hvert ark på ca 12x5 tommer, som blir de bitene jeg har igjen til å dekorere med. 

Jeg bruker småbitene og kutter opp i mindre biter og lager lag på lag på toffifee-ene. Jeg har i tillegg brukt bølgepapp, kraftkartong, osteklut og maling/embossingpulver samt diverse til å pynte med. Jeg viser de forskjellige toffifeene fortløpende nedover. 







Produktliste:
Ark: Maja Design - Vintage Frost Basic - 8th of decemberMaja Design - Vintage Frost Basic - 10th of decemberMaja Design - Vintage Frost Basic - 12th of december, Joy craft - Bølgepapp, Kort og Godt - Glitterkartong - Sølv, Mosgummi - Hvit, Studiolight - Utstanset motiv - Winter Feelings
Dies: Papirdesign - PD 16205 Juleklem 3, Papirdesign - PD 17307 God Jul lang, Papirdesign - PD 17331 Bladkrans, Kort og Godt - Die 260 Julehilsen
Blomster: Kort og Godt - Pyntebær Sølv
Blekk/Maling: Ranger - Paint dabber - hvit, Stampendous - Frantage - Chunky White, Stampendous - Frantage - Aged Silver
Lim/Tape/Verktøy: Tonic Studio - Craft tacky glue, 3L Home & Hobby - Ez-Runner Grand Dobbeltsidig Tape, Kort og Godt - 3D-puter, Fiskars - Skjærebrett
Annet: Global Hobby og Kunst - Julebjeller sølv, Osteklut

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar