onsdag 5. september 2018

Septemberutfordring hos Scrappelyst

Det er september, og klart for denne månedens utfordring hos Scrappelyst.

September er her og med september kommer også høst og koselige inneaktiviteter, for det er jo koselig å sitte inne med papirhobbyen mens høstværet er utenfor.

Utfordringen denne måneden er favoritt.Vi ønsker å se prosjekter med favoritter, det kan være favoritt produkter, favoritt farger, favoritt øyeblikk, favoritt bilder eller favoritt prosjekt. Her er mulighetene mange. Vi gleder oss til å se hva dere lager.

Utfordringen vår har frist den 30.september 2018 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her



Mitt inspirasjonsbidrag:

 Jeg har laget en layout med mange favoritter i dag. Treverkark, Papirdesign-ark, blomstene, samt det familiebildet av oss fra 2016, alle er favoritter hos meg for tida. Jeg har brukt treverkarket som bakgrunn, og deretter krøllet det blå arket litt i kantene før jeg har limt de på bakgrunnsarket. Jeg har limt osteklut langs kanten, før jeg brukte chunky embossing pulver på arket. Jeg har pyntet med lekre blomster fra bl.a I am Roses og kakeserviett. Tittelen er stanset ut i hvit mosgummi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar