søndag 8. april 2018

Vannkrig


I dag vil jeg vise en layout med ark og pynt fra den lekre, nye serien fra Studiolight, Industrial2. Dette er virkelig en røff og tøff serie, med lekre farger og virkelig detaljerte mønsterark. På denne Layouten har jeg brukt to forskjellige mønsterark (for- og bakside) samt et ark med ferdigutstanside labels.


Tittelen på LOen er sammensatt av bokstaver fra labels-arket (det sto egentlig "bar", men jeg kuttet de fra hverandre og stokket om på de), og bokstaver stanset ut med Sizzix Brush alfadies i svart mosgummi.


Tannhjulene og labelen bak bildet er fra arket med de ferdig utstansede papirpyntene. Det er utrolig praktisk når de er ferdig kuttet, slik at man slipper å klippe de ut. Jeg har på bakgrunnsarket brukt acrylmousse fra Marabu i fargen grå. Jeg elsker strukturen denne pasten gir, som jeg har prøvd å få frem på bildet under.


1 kommentar:

  1. Nydelig LO , så flott oppsett og de arka likte jeg kjempegodt , klem Synnøve

    SvarSlett