onsdag 7. februar 2018

Sommer-mimring


Jeg bor på det blide sørland, der vi stort sett kun får slaps og is på vinteren. Jeg er derfor et utpreget sommer-menneske, som elsker sol, varme og strand. Det er derfor veldig flott å kunne finne frem noen sommerbilder å kose meg med, når slapset rauser ned fra himmelen og det er grått og ufyselig ute. I dag vil jeg vise en layout med bilder fra sommeren for halvannet år siden, med minstemann og eldstemann på tur utover vannet ved favorittstranda vår.
Jeg har valgt å holde layouten i lyse farger, med orange og dus mint-turkis som kontrastfarger.


Jeg har brukt Art Crayon fra Marabu i svart farge, sammen med vannpensel og vann på sprayflaske. Jeg valgte å lage to områder med mørk bakgrunn, og sprutet deretter på noen dråper med grå Art Spray fra Marabu.
Deretter har jeg begynt å pynte. Jeg har brukt en del ferdige utstanset papirpynt sammen med brads og klistremerker. Den lille pilen under tittelen er stanset ut med ark fra Studiolight.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar