mandag 15. januar 2018

Stort kort til 75-åring


 Min mor fyller 75 år, og det skal feires. Jeg skulle derfor lage et ekstra stort kort, slik at det er plass til å skrive på av alle som skal være med på gaven. Jeg har brukt kartong fra Papicolor til selve kortet. Jeg valgte å dele selve bakgrunnen i to like store deler av mønsterark som jeg distresset på kantene. for å myke opp overgangen litt, brukte jeg litt osteklut som ble limt rett under det rosa arket.


Jeg har brukt Cosmic Shimmer Sparkle texture paste sammen med en blomstersjablong for å lage litt glittereffekt på bakgrunnen. Denne pasten gir en utrolig flott glittereffekt som ikke kommer godt nok frem på bildet. Jeg har stanset ut gratulasjonsteksten i mosgummi, med en dies fra Papirdesign. De små tekststripene er stempler fra STaz, #medomtanke.


Hoveddelen av kortet bygde jeg opp med lag på lag med dies og blomster. Den bakerste diesen er en av høstens nye dies fra Papirdesign, og kom raskt opp på favorittlista mi. Tallene er stemplet på hvit kartong med stempler fra Papirdesign, og deretter klippet ut. I tillegg har jeg pyntet med hvite blomster, og lekre rosa pyntebær fra Kort og Godt.

Mosgummi og produkter fra Staz, Cosmic Shimmer og Papicolor forhandles i Norge gjennom Global Hobby og Kunst. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar