mandag 6. november 2017

Julemusa

Minstemann har en "julemus" han er så voldsomt glad i. Hele advent og juleferien i fjor gikk han rundt med musa i hånda. Og hver natt sov musa i senga hans. Jeg elsker dette bildet av minsten og julemusa, for det bringer så mange fine minner, og julestemning. 


Jeg har brukt utelukkende mønsterark fra Papirdesign. Her er en miks av både helt nye ark, og eldre ark, og jeg liker utrolig godt at de forskjellige seriene koordinerer så bra. Jeg har brukt Marabu Acryl mousse på bakgrunnen, sammen med stensil. Tittelen er stanset ut i mosegummi med alfabetdies fra Sizzix. Blomstene kommer fra I am Roses. Ellers har jeg pyntet med lekre snøfnuggchipboard fra Scrapiniec.

De små tekststripene er stempel fra Staz, #godjul og #medomtanke, som jeg har stemplet på hvit kartong fra Papicolor, klippet ut og festet med 3D puter.  Alle papirpanel er festet med E-z runner Grand fra 3L.

Produkter fra Staz, Marabu, Sizzix og Papicolor forhandles i Norge gjennom Global Hobby og Kunst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar