lørdag 18. februar 2017

Små bursdagskort


I dag vil jeg vise et par små bursdagskort. Med fire unger er det alltid en bursdag eller to, og jeg pleier derfor lage opp et lager når jeg setter i gang. Her viser jeg to av kortene jeg lagde i dagens "bolk".


På dette kortet har jeg brukt digitale ark fra Kristie Art Design. Jeg har skrevet ut arkene på printeren på mellomtykt papir, og deretter lagt arkene lagvis. Jeg har sprutet med litt hvit dylusion, og pyntet med noen dotter fra Papirdesign. Bokstavene er stanset ut i mosegummi.


Jeg lagde et kort i Elis@beth-stil av papirrestene som ble igjen etter det første kortet. Det er en fin måte å få brukt de små restene, i stedetfor å bare kassere de. Jeg har sprutet med litt india-ink over papirene, og stanset ut happy i mosegummi.
Mosegummi forhandles gjennom Global Hobby og Kunst


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar