mandag 16. januar 2017

Project Life - Operasjon


I dag vil jeg vise en project life side fra når minstemann skulle opereres. Det er med slike hendelser det er helt ypperlig med lommescrapping, da man da kan få med både mye tekst og mange bilder på en enkel måte.


Tittelen er stanset ut i svart mosegummi. Ellers har jeg pyntet med litt washitape, chipboard, samt tekststempel fra Staz, #denfølelsen. Jeg har i tillegg stiftet på sykehusbåndet han brukte under innleggelsen.

"Love you" er en nydelig die fra Kulricke, stanset ut i hvit mosegummi. Jeg liker virkelig fonten på denne, en virkelig elegant tekst.



Side nr to er laget i matchende farger og kort som første side.  Jeg har skrevet ut små tekster på dataen, som jeg har kuttet ut i strimler og brukt som pynt på siden. På den måten får du helt personlig pynt, som passer perfekt til temaet for siden din.


"Home" er også en die fra Kulricke, denne stanset ut i svart mosegummi.


Mosegummi og produkter fra Staz forhandles i Norge gjennom Global Hobby og Kunst

Jeg leverer denne til Project Life i Norges Januar-utfordring

4 kommentarer:

  1. Heilt nydelege sider! Fargane er liksom heilt perfekt til tema. Flotte detaljar :) Fekk lyst å gi den tøffe karen ein go bamseklem! :) Den love you diesen må på ønskjelista mi :)

    SvarSlett
  2. Åh, så jättefina sidor med harmoni i färgerna! Du har även gjort en fin dokumentation. Tack för att du deltar i utfordringen hos Project Life i Norge! / DT-Gunilla

    SvarSlett
  3. Fantastiskt fina sidor. Välarbetade men ändå stilrena, underbara färger! Tack för att du är med och tävlar i utfordringen hos Project Life i Norge. / DT-Marit

    SvarSlett
  4. Nydelig side. Så fint av deg og dele din og Samuels historie med oss. Det rører ett mammahjerte. Nydelig satt sammen i farger og pynt og dokumentering. Gjennomført. Tusen takk for at du deltar i Projectlife i Norge sin utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett