mandag 27. juni 2016

Project Life uke 43


I dag vil jeg vise litt Project Life inspirasjon. Jeg har brukt herlige kort fra We are memory keepers INKED ROSE i kombinasjon med Becky Higgins MAGGIE HOLMES core kit. Jeg er veldig glad i å mikse kit, og også å kutte i kort for å bruke til pynt på andre kort, noe jeg også har gjort her. 


Jeg har pyntet med diverse wood veneer og chipboard i tillegg til washitape. Dette er produkter som er velegnet til pynt på PL, da de ikke bygger for mye. De søte tekststripene er fra Sn@p life documented, og kommer i en pakke med fire helhvite ark, og fire krem. Normalt sett er jeg ikke glad i kremfarge på pynt, men akkurat disse var i en veldig flott farge, så de har virkelig fått ben å gå på, både de hvite arkene, men også de kremfargede. 


Jeg leverer denne sida til Project Life i Norges sommerutfordring, som har frist 22. juli.
Jeg har latt meg inspirere av alle fargene, samt hjerteformen som er representert på sida mi også. 


5 kommentarer:

  1. kult side! herlige farger og mange flotte detaljer. takk for at du deltar hos Project Life i Norge. DT Graciela

    SvarSlett
  2. Nydelig side, fargerik og glad. Tusen takk for at du deltar på vår sommerutfordring hos Project life i Norge Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  3. Härlig, ljus sida och fint dekorerat, tycker också det går bra att blanda kit. Bra tips att klippa ut dekorationer från kort. Tack för att du deltar i sommarens utfodring på PL i Norge! / DT-Gunilla

    SvarSlett
  4. Så fin och stilren sida men ändå med många fina detaljer. Tack för att du är med och tävlar i sommar-utfordringen hos Project Life i Norge. / DT-Marit

    SvarSlett
  5. Nydelig side :) Enkel og ren, akkurat slik jeg liker det!

    SvarSlett