søndag 1. mai 2016

Maiutfordring hos Papirdesign

Månedens utfordring for mai hos Papirdesign er "VÅR".
Jeg har valgt å lage et konfirmasjonsposekort som mitt inspirasjonsbidrag, da vår er konfirmasjon for meg.


Jeg har brukt et av mine mange favorittark fra Papirdesign som bakgrunnsark, nemlig trevggkarket fra serien "forventning". Deretter har jeg pyntet med litt diecut bak motivet, samt blomster. I tillegg har jeg brukt en av de nye diesene fra Papirdesign. For å få en tynn skygge-effekt, har jeg stanset ut diesen to ganger, en gang i lilla kartong, og en gang i hvit kartong. Deretter har jeg limt de oppå hverandre med litt forskyvning.


Produkter:
Ark: PD 14889 Trevegg, PD 14878 En ny vår, PD 15097 Lilla 1
Blomster: Roser, Søte blomster, Pion, alle lilla
Dies: Pd 15126 Kjære Konfirmant
Stempel: PD 13801 Kjære Konfirmant

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar