mandag 1. februar 2016

Utfordring #2 hos Kreativ Scrapping

Utfordringen hos Kreativ Scrapping denne måneden er "Glede". Her er mitt inspirasjonsbidrag:


I dag har jeg scrappet et gammelt bilde av nest eldste sønnen min. Det er moro å innimellom hente frem de skikkelig gamle bildene også. Ettersom jeg hadde tenkt å bruke endel farge og vann på bakgrunnsarket, grunnet jeg først arket med Liquitex Clear Gesso. Dette gjør at vann og farge ikke trekker inn i arket, men får finere og mer crispe kanter. Jeg har brukt Distress Reinker i fargen Broken China sammen med en Vannpensel for å lage fargefeltene på arket. Deretter har jeg sprayet med grå Glimmermist på en Akrylkloss, og deretter trykket det på arket. Når dette er tørt, har jeg brukt stensilen Scattered Bars fra My favourite things sammen med Aleenes Glitter Snow. Jeg har brukt en Doilie stikkende ut bak bildet, og pyntet med klistremerker fra Kaisercraft, Pocket Stickers Sea Breeze.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar