fredag 1. januar 2016

Happy

Nytt år og nye muligheter!
Det er klart for årets første utfordring hos Kreativ Scrapping! Denne månedens utfordring håper vi kan få alle tilbake i scrappemodus etter en forhåpentligvis fin juleferie! 
Utfordringen er "Alt er lov"

Her er mitt inspirasjonsbidrag:

I dag har jeg laget en LO i svart/hvitt med turkis som kontrastfarge. Bakgrunnsarket kommer fra Project Life paperpack Kiwi. Jeg har brukt marabou acryl mousse i fargen hvit og carribean blue, samt Studio 490 embossing paste på bakgrunnen. Deretter har jeg stemplet og pyntet med blomster og washitape. De flate blomstene har fått halvperler i sentrum. Jeg har stemplet litt på bakgrunnsarket med diverse stempler. Stemplene jeg har brukt er Technique Tuesday Simply you, Heidi Swapp Right Now, Kaisercraft Journal og Numbers.



Tittelen er stanset ut med die og deretter dabbet med  Distress ink black soot. Den er deretter festet med 3D puter for å få den litt opp fra papiret. De små tekststripene er klistremerker fra Tim Holtz Small Talk


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar