mandag 9. november 2015

Project Life inspirasjon hos Kreativ Scrapping


I dag er det klart for novembers Project Life inspirasjon hos Kreativ Scrapping
Jeg har laget en dobbel side med A-design lommer til denne uka. Begge sidene er holdt enkle med kun grått og svart. Jeg har brukt kort fra Becky Higgins core kit Midnight Edition på begge sidene. På første side har jeg brukt stensil sammen med Studio 490 Embossing paste. Deretter har jeg brukt hvit paint dabber på kantene, slik at deler av embossingpasten blir mer synlig. 


  
På andre side har jeg brukt svart Distress Paint langs kantene. På denne siden har jeg valgt å holde kantene svarte ettersom bildene er ganske mørke. Begge sider har mye tekst, som er skrevet med Touch Liner 0,3 mm


1 kommentar:

  1. lekende lekkert! så enkelt kan det sies.....takker for titten...snakkes plutselig

    SvarSlett