fredag 9. oktober 2015

Project Life hos Kreativ Scrapping

Hos Kreativ Scrapping bloggen er vi klar med mer lommescrapping inspirasjon til dere og denne gangen har vi en liten utfordring til dere.
Vi ønsker at dere skal fortelle oss hvilke kit innenfor lommescrapping som er deres favoritt ♥
Utfordringen varer frem til 05.11 kl 21.00 og vi trekker ut en heldig vinner av en flott premie blant de som legger igjen en kommentar i bloggen :)

Her er mitt inspirasjonsbidrag:


Denne gangen vil jeg vise de to siste sidene av en lang sommeruke. Alle kortene kommer fra Core kitet HIGH FIVE, og begge lommene er  A-design lomme, fra Project Life. Begge disse sidene har mange bilder og få kort, og jeg har derfor valgt å holde hver side i hver sin farge, ettersom det er to forskjellige dager. Noen ganger liker jeg best at sidene som vises samtidig i albumet matcher, andre ganger ønsker jeg å skille de mer fra hverandre som jeg har gjort her. Da bruker jeg gjerne forskjellige farger, men pynter ellers likt med maling og evt sprayer og stensiler. 


På kantene til alle kort og bilder har jeg brukt Paint Dabber GLACIER WHITE, samt sprutet med WHITE LINEN Dylusion spray på kortene. Jeg har brukt Project Life CORNER ROUNDER på alle bildehjørnene for å få runde kanter.


Neste side er pyntet like enkelt som første side, med maling langs kantene, og litt klistremerker. JEg har brukt Clear Stickers fra SIMPLE STORIES, og klistremerke fra SN@P. Tekststripene er stempler fra Staz, #DEN FØLELSEN.


Å ta bilder av folk som sitter i en berg og dalbane er sjelden lett, og enda vanskeligere er det å få øye på de på bildet etterpå. For å gjøre det kjappere å finne guttene mine, klistret jeg på noen små piler i chipboard som peker på de i stolene. Dette er en enkel måte å lede oppmerksomheten til et bestemt sted på bildene.


Jeg håper du har latt deg inspirere, og håper du vil fortelle oss favorittkitet ditt inne på Kreativ Scrapping bloggen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar