mandag 5. januar 2015

Fargesterk LO

Nyåret har kommet, og etter en lang, god juleferie er det deilig å sette seg ved scrappepulten igjen. 
Når det er mørkt og kaldt ute, synes jeg det er ekstra morro å scrappe med skarpe farger. Jeg vil derfor vise en LO i dag, i virkelig knæsje farger. 


Når jeg redigerer bilder, pleier jeg som regel duse ned fargene på bildene litt. Disse bildene valgte jeg imidlertid å beholde den skarpe fargen på, ettersom jeg ville lage en knæsj LO. Jeg har brukt brukt et ark fra SIMPLE STORIES DIY BOUTIQUE som bakgrunnsark, og klint utover litt GESSO. Jeg har deretter brukt en STENSIL og BLACK SOOT DISTRESS INK sammen med en INK BLENDING TOOL for å lage firkantene på bakgrunnsarket. Jeg har sprutet med litt DYLUSION BUBBLEGUM PINK, samt streket litt med svart blekk. 


Jeg har brukt mønsterark fra SIMPLE STORIES DIY BOUTIQUE og papirdesign. Klistremerkebokstavene kommer fra SIMPLE STORIES STICKERS LETTERS. Jeg har i tillegg pyntet med klistremerker fra Simple stories. Jeg har brukt OSTEKLUT bak bildene. Jeg har i tillegg stemplet med STAZ #DEN FØLELSEN stempler. Disse er stemplet på med ARCHIVAL INK JET BLACK

1 kommentar:

  1. Herlig fargeklatt av en LO!
    Blir i godt humør av å se på den!

    SvarSlett