lørdag 19. april 2014

Min første Project Life-side

For ei uke siden hadde jeg besøk av ei god venninne til en deilig langhelg med scrapping fra morgen til kveld. Jeg har en stund nå snust på Project Life, eller lommescrapping, men ikke begynt med det. Men venninna mi hadde med litt (masse) kort til meg, og lommer, så da kunne jeg få prøvd meg :D Og dette ble jeg hekta på med en gang, et utrolig flott suplement til vanlig scrapping, en kjempeflott måte å få scrappet alle de små øyeblikkene som ikke kommer i de vanlige scrappealbumene.

Her er den første siden jeg har laget. Kortene er fra project life polka dot edition.  Den første uka jeg lagde ble en dobbelside med en A-design og en H-design.





Jeg leverer denne til Project Life Norge sin første utfordring

8 kommentarer:

  1. kjempelekker side :D
    Takk for at du er med på vår første utfordring :D
    Linda

    SvarSlett
  2. Så herlig PL-side. Gleder meg til å se fortsettelsen!!

    SvarSlett
  3. Herlig og fine side...gleder meg og til fortsettelsen.

    SvarSlett
  4. Takk for ditt fine bidrag til utfordringen vår :)

    SvarSlett
  5. Vi er mange ferske i PL om dagen ser jeg :) Kjempeflott side og jeg liker så godt denne CASstilen <3

    SvarSlett
  6. Så fint det ble! Jeg er også ny på PL. Så flott at vi er så mange! :)
    Blir moro å følge med videre her hos deg! :)

    SvarSlett
  7. Denne siden er bare kjempe lekker! Gleder meg veldig til å se flere sider fra deg :D

    SvarSlett