søndag 27. mai 2012

Mitt finalebidrag, Scrapbattle

Da var finalen også unnagjort, og her er mitt finalebidrag. Nådde absolutt ikke til topps, men jeg er veldig godt førnøyd likevel :) Oppsummert fikk jeg fire delseiere, og 6 nye LOer til albumet mitt, så alt i alt veldig fornøyd.

 Finaleoppgaven var å bruke noe som var stanset ut med dies eller punch, i tillegg til å bruke minst en hjemmelaget blomst.  Jeg har brukt en utstanset doilie fra Cheery Lynn, en av mine absolutt favorittdoilier. De rosa blomstene med osteklut mellom lagene, er håndlaget.

Det viste seg å være umulig å få tatt et skikkelig bilde av denne LOen, så fargene ser veldig rare ut i forhold til originalen, men etter utallige forsøk på å få fanget opp fargene (som i virkeligheten er mye flottere enn på disse bildene), og detaljene, måtte jeg bare gi opp for i det hele tatt rekke å levere før fristen gikk ut..
Men her er i alle fall et par detaljbilder så er det litt lettere å se detaljene..

 Jeg har brukt diverse blomster fra prima, og en "gren" fra prima, som jeg bare synes er skikkelig lekker. Og veldig praktisk med en ranke som bare består av grenene, og ikke har blomster på;) De lilla blomstene har fått litt "snømaling" på seg. 
Tittelen er kuttet ut i 200g colorcopyark på craftrobo, og selve "innmaten" på tittelen er svertet med stempelpute.


2 kommentarer:

  1. Lekker LO.
    Synes alle LOene dine fra scrappbattle er kjempefine. Liker stilen din!

    SvarSlett