søndag 21. november 2010

Ny utfordring hos Scrapperiket!

Denne uken er oppgaven på Scrapperiket å lage et juleprosjekt. Vi ønsker å se ett papirprosjekt med tema jul.
Det kan være ett julekort, en Layout med juletema, en eske med julegodteri, julelys, julekalender, Julepynt, kremmerhus med juletema, osv.


Frist for innlevering er lørdag 27. nov kl. 24.00

Her er mitt DT-bidrag. Jeg har dekorert julelys. Motivet er skrevet ut på silkepapir, og deretter smeltet på lyset med varmepistol. Jeg har pyntet med papir fra 3ndy Papir, og bånd og blomster. Veldig enkle, men samtidig dekorative.


3 kommentarer:

  1. ÅÅÅ, kor herlige disse var da, knallfine :D

    SvarSlett
  2. Nydelige lys:) Dette skal jeg også prøve meg på,men jeg utsetter det stadig;)

    SvarSlett
  3. Vilka vackra ljus! Tack för kommentaren i min blogg. Mallen till julstjärnan hittade jag här:
    http://www.pappersbiten.se/blogg/?p=1861
    valde att göra den lite mindre(10x10cm).

    SvarSlett