søndag 15. august 2010

Lille Hjerteknuser


Et bidrag (i siste liten...) til Papir i Hjertet sin hjerteutfordring. Jeg har sittet og banket hodet i veggen ganske så lenge over denne LOen, for den ville bare ikke. Jeg føler meg ikke helt "ferdig" med den, men nå legger jeg den ut slik den er, så får jeg se om jeg gjør noe mer med den etterhvert, eller om den føles mer ferdig når den har ligget i albumet en stund... Det er ganske irriterende med de LOene man har en plan for i hodet, men som absolutt ikke vil komme ned på papiret... Men, jaja, det blir ikke alltid som man har tenkt;)

3 kommentarer:

  1. Syns den var nydelig jeg! Flott med brettene på arket ditt og nydelig bilde!

    Tusen takk for nok et flott bidrag til utfordringen vår! Vinnerene trekkes ikveld! ☺

    SvarSlett
  2. Syns denne ble flott jeg ! Myk stil som passet til bildet !

    SvarSlett
  3. Vakker. Herlig sart lo.. Nydelig bilde med ett flott oppsett.

    SvarSlett