onsdag 14. juli 2010

Forever in my heart

Jeg er så glad i dette bildet. Min søster tok det en dag vi var på stranda. Dessverre visste ikke hun at kameraet mitt sto på manuell, så det er totalt overeksponert. Men med litt kraftig photoshopping, ble det brukendes likevel. En veldig enkel LO fra meg denne gangen. Hadde egentlig tenkt å ha masse tekst på denne, men LOen tok en litt annen vending enn jeg hadde planlagt i utgangspunktet;)
Den er laget til Papir i Hjertet sin "hjerte i fokus"-utfordring.

5 kommentarer:

  1. Dette var virkelig en nydelig LO! Fantastisk bilde, sart og vakkert!

    SvarSlett
  2. Enig med Kristin, denne var nydelig! Et fantastisk bilde,og enkelt, men vakkert pyntet. Takk for at du deltar på utfordringen vår! :)

    SvarSlett
  3. Nydelig stemning over bildet og LOen! Flott med heart i rosa! Og digger mønsterarket! Bildet gjorde seg virkelig i headeren din også!☺

    Takk for at du deltar i ♥utfordringen vår!

    SvarSlett
  4. Hei, har ikke vært inne på bloggen din før, men du for en lekker LO!
    Fargene harmonerer så godt til bildet, jeg synes den var helt fantastisk vakker. Skjønner godt at du liker bildet:-)

    SvarSlett
  5. Utrolig lekker LO! Digger mønsterpapiret, og for en vakkert bilde! ♥

    Takk for at du blir med på utfordringen vår!

    SvarSlett